HTML

Friss topikok

Linkblog

2008.11.16. 22:36 Ped Noisser

Csönd utáni vihar

Mostanában a következő, nagyon fontos kérdés foglalkoztat:

Ki vagyok én????!!
 

Rég nem vagyok már tizenéves. Annyi mindent kipróbáltam, de soha nem érzetem úgy, hogy az valóban én vagyok. Az utóbbi időben hajszolom a változtatásokat. Mindegy, hogy mi, csak változzon valami. Ha kell mértéktelenül költöm erre a pénzt. Ha kell olyasmit teszek, amit előtte soha nem tettem volna. Hogy legyen valami más, hogy hátha Az lesz az, amit keresek.

Még mindig Önmagamat keresem. És mikor ebbe belegondolok, megijedek. Akkor ki az, aki segít nekem keresni? Hol vagyok Én Önmagamban?! Melyik részem az igazi önvalóm, és melyik az, amelyik csupán robot módjára viszi előre az életem úgy, ahogy annak "lennie kell"?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://depressnotes.blog.hu/api/trackback/id/tr69772809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása