HTML

Friss topikok

Linkblog

2008.10.20. 21:11 Ped Noisser

Minden kezdet nehéz

Ma végleg diagnosztizáltam magamnál a depressziót. Családorvoshoz mentem, aki javasolta, hogy menjek a körzeti ideggondozóba. Barátságosabb neve is lehetne…

Felhívtam az ideggondozót. 1 hónap múlva mehetek. Kicsit bizonytalanná váltam, mikor meghallottam a felajánlott időpontot. Felmerült bennem… vajon hányszor akaszthatja fel magát az ember egy hónap leforgása alatt?

Mostantól cél a túlélés!

Szólj hozzá!

Címkék: depresszió napló


A bejegyzés trackback címe:

https://depressnotes.blog.hu/api/trackback/id/tr96723749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása